LEMBU, KAMBING, AYAM, ITIK DAN ANGSA

Di bawah ini terdapat beberapa keping gambar reban ayam kampung dan lembu saya yang diuruskan sepenuh masa oleh abg saya bersama anaknya bernama Bilal yang terletak di Desa Mahkota Bangi. Atau boleh layari web: http://www.lembukambing.com/

Anak buah saya Hadif bersama lembu kesayangannya.


Reban ayam saya.


Reban itik & angsa.


Tempat asuhan anak-anak ayam.


Incubator automatik yang saya gunakan.

Oleh kerana sekarang dah mula banyak ayam yang bertelur maka kini saya sedang dalam proses membuat sendiri incubator manual dan incubator automatik yang lebih mesra pengguna dengan harga yang mampu dimiliki oleh pengguna. Nak beli lagi rasa2 buat masa ne belum mampu lagi kerana harganya yang mahal. Tunggu dan lihat hasilnya dalam beberapa minggu lagi.........insyaallah.

Tiada ulasan: